Bijeenkomst in bodegraven
Op zoek naar de perfecte locatie voor jouw bijeenkomst? Zijn alle zalen jou net te groot en is je woonkamer/bedrijfslocatie net te klein? Dan zit je goed bij Tara Fotografie & Evenementen. Zoals onze naam al zegt, naast het fotograferen, bieden wij sinds april 2022 onze locatie ook aan voor kleine bijeenkomsten tot max. 35 personen. Onze (vergader)ruimte is tijdens jouw bijeenkomst, exclusief voor jou en je gasten. Dus het invullen van jullie dag/avond houden jullie compleet in eigen handen.
Onze (vergader)ruimte is licht, ruim en makkelijk bereikbaar. De (vergader)ruimte heeft verschillende faciliteiten waar je gebruik van kunt maken.
De (vergader)ruimte heeft een chique uitstraling. Er is een bar aanwezig (ex. Consumptie), tafels en stoelen voor 35 personen, 2 statafels en 2 barkrukken.
Als je de tafels wil laten decoreren door ons, zitten daar kosten aan verbonden. Extra kosten worden altijd vooraf besproken, zodat men niet voor verassingen komt te staan.
Mocht je onze fotografie/film dienst erbij willen boeken, kan dat. Voor enkel foto’s vragen wij €150,- per uur (incl. alle digitale foto’s onbewerkt) en foto en film €180,- per uur (incl. alle digitale foto’s onbewerkt en een korte film van max 3 minuten) Let op, deze prijzen gelden alleen bij ons in de (vergader)ruimte.
Voor wie is de (vergader)ruimte bedoeld? Onze (vergader)ruimte is bedoeld voor zakelijke en/of particuliere klanten die een bijeenkomst hebben.
Wij bieden onze (vergader)ruimte aan (kale huur) vanaf €400,- per 6 uurtjes. Wil je meerdere opties bespreken, vraag dan nu een offerte aan.
Als je op zoek bent naar een ideale locatie voor jouw volgende evenement, dan bent je bij ons aan het juiste adres! Wij bieden hoogwaardige een (vergader)ruimte aan voor allerlei soorten evenementen, van zakelijke bijeenkomsten en conferenties tot kleinere bruiloften en verjaardagsfeesten.
Onze (vergader)ruimte is ruim, goed uitgerust en het biedt een prachtig daglicht. Wij bieden ook alle nodige faciliteiten om uw evenement tot een succes te maken, zoals audio apparatuur, tafelstyling en gastvrouw/gastheer.
Onze locatie is gemakkelijk bereikbaar en biedt parkeergelegenheid voor al jouw gasten. LET OP: Door beperkte parkeergelegenheid vragen wij je om zoveel mogelijk gasten met één auto te laten komen.
Onze klantenservice is uitstekend en ons team staat altijd klaar om jou te helpen bij het plannen en uitvoeren van jouw evenement.
Als je geïnteresseerd bent in onze (vergader)ruimte, neem dan gerust contact met ons op om meer informatie te krijgen of om jouw evenement te boeken. Wij kijken ernaar uit om u binnenkort te mogen verwelkomen in onze prachtige (vergader)ruimte!
De (vergader)ruimte heeft een chique uitstraling. Er is een bar aanwezig (ex. Consumptie), tafels en stoelen voor 35 personen, 2 statafels en 2 barkrukken.
Als je de tafels wil laten decoreren door ons, zitten daar kosten aan verbonden. Extra kosten worden altijd vooraf besproken, zodat men niet voor verassingen komt te staan.
Mocht je onze fotografie/film dienst erbij willen boeken, kan dat. Voor enkel foto’s vragen wij €150,- per uur (incl. alle digitale foto’s onbewerkt) en foto en film €180,- per uur (incl. alle digitale foto’s onbewerkt en een korte film van max 3 minuten) Let op, deze prijzen gelden alleen bij ons in de (vergader)ruimte.
Voor wie is de (vergader)ruimte bedoeld? Onze (vergader)ruimte is bedoeld voor zakelijke en/of particuliere klanten die een bijeenkomst hebben.
Wij bieden onze (vergader)ruimte aan (kale huur) vanaf €400,- per 6 uurtjes. Wil je meerdere opties bespreken, vraag dan nu een offerte aan.
Als je op zoek bent naar een ideale locatie voor jouw volgende evenement, dan bent je bij ons aan het juiste adres! Wij bieden hoogwaardige een (vergader)ruimte aan voor allerlei soorten evenementen, van zakelijke bijeenkomsten en conferenties tot kleinere bruiloften en verjaardagsfeesten.
Onze (vergader)ruimte is ruim, goed uitgerust en het biedt een prachtig daglicht. Wij bieden ook alle nodige faciliteiten om uw evenement tot een succes te maken, zoals audio apparatuur, tafelstyling en gastvrouw/gastheer.
Onze locatie is gemakkelijk bereikbaar en biedt parkeergelegenheid voor al jouw gasten. LET OP: Door beperkte parkeergelegenheid vragen wij je om zoveel mogelijk gasten met één auto te laten komen.
Onze klantenservice is uitstekend en ons team staat altijd klaar om jou te helpen bij het plannen en uitvoeren van jouw evenement.
Als je geïnteresseerd bent in onze (vergader)ruimte, neem dan gerust contact met ons op om meer informatie te krijgen of om jouw evenement te boeken. Wij kijken ernaar uit om u binnenkort te mogen verwelkomen in onze prachtige (vergader)ruimte!